مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-10اقتصادي

فارس من| افزایش تسهیلات طرح ملی مسکن به 550 میلیون تومان


مدیرکل مسکن و شهرسازی مازندران درباره درخواست کاهش آورده طرح مسکن ملی گفت: برای تسهیل شرایط سهم تسهیلات بانکی را افزایش داده ایم، به طوریکه مبلغ وام برای هر واحد از 350 میلیون به 550 میلیون تومان رسید و وزیر راه و شهرسازی پیگیر رساندن سود بانکی این تسهیلات به 18درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان  درخواست کاهش آورده طرح مسکن ملی  خواستار پیگیری این سوژه شدند.

 در بخشی از این سوژه عنوان شده است؛ با توجه به میزان بالای آورده اولیه طرح مسکن ملی که با هدف خانه دار شدن قشر ضعیف جامعه توسط دولت سیزدهم پیگیری می شود، خواهشمند است دولت نسبت به کاهش اقساط واریزی سهم آورده متقاضی که هر سه ماه مبلغ چهل میلیون تومان اعلام شده است و با توجه به شرایط اقتصادی کشور، میزان حقوق و دستمزد، اجاره بهای بالا و تورم موجود از عهده کارگران و کارمندان کاملا خارج می باشد، اقدام عاجل بنماید تا موجب انحراف طرح عظیم دولت از هدف اصلی آن یعنی کمک به افراد فاقد مسکن و تبدیل آن به محفلی دیگر برای دلالان نگردد.

همچنین چند تن از متقاضیان مسکن ملی، از چندی پیش ضمن گلایه از افزایش میزان آورده طرح نهضت ملی مسکن خواستار پیگیری این بحث توسط خبرگزاری فارس شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| افزایش تسهیلات طرح ملی مسکن به 550 میلیون تومان

فارس من| افزایش تسهیلات طرح ملی مسکن به 550 میلیون تومان